Piden la dimisión del regidor Amor porque desde hace más de dos años no se reparan las vallas de la pista polideportiva y no se cumplen con los plazos previstos e informados oficialmente

Lleida, 5 de diciembre de 2022. – Maria Burrel, portavoz del Grupo Municipal de Ciutadans Lleida, denuncia “el abandono que sufre el barrio de la Mariola por parte del gobierno municipal. No se preocupan por nada de lo que pasa en el barrio y los vecinos constantemente se nos quejan porque las instalaciones no están en condiciones, pero que ven continuamente como en los periódicos se anuncian actuaciones en otras zonas de la ciudad, pero Mariola siempre está en la cola de las preferencias del ayuntamiento.”

En esta ocasión la formación naranja denuncia el estado de la pista polideportiva municipal de la Mariola, “porque ya hace más de dos años que se comunicó la incidencia de la pista. Reclamamos en octubre de 2021 que se repararan y en noviembre del mismo año nos contestaron que en diciembre del 2020 se comunicó al departamento de Mantenimiento de Edificios la incidencia que las vallas que rodeen la pista estaban rotas y que se tenían que reparar. Es decir, un año después no habían hecho nada aún. Volvimos a preguntar en diferentes comisiones, incluso en Pleno municipal en el mes de abril de 2022, cuando se nos contestó literalmente que -la empresa de mantenimiento ya tiene el encargo formalizado y se ejecutará en las próximas semanas-. Más de medio año después de que estuviera el encargo formalizado, no se ha hecho nada. ¿Quién hace el seguimiento para que los encargos formalizados se lleven a cabo? Está claro que no hay nadie al timón en las concejalías de Deportes y Obras, solo se dedican a hacer anuncios y fotos, pero no se preocupan del estado de los barrios.”

Es por eso que Burrel exige “la dimisión del concejal de Deportes, el señor Amor, porque no está capacitado para estar al frente de una concejalía tan importante como la de Deportes. Lo demuestra con este caso de la pista, igual que con el seguimiento de los convenios como el del Centro Municipal de Piragüismo, que lleva casi un año y medio caducado, con todo lo que ha pasado con el Camp d’Esports por no hacer el seguimiento adecuado, el velódromo, el pabellón Agnès Gregori y tantas y tantas otras instalaciones.”

Demanen la dimissió del regidor Amor perquè des de fa més de dos anys no es reparen les tanques de la pista poliesportiva i no es compleixen amb els terminis previstos i informats oficialment

Lleida, 5 de desembre de 2022.Maria Burrel, portaveu del Grup Municipal de Ciutadans Lleida, denuncia “l’abandonament que pateix el barri de la Mariola per part del govern municipal. No es preocupen per res del que passa al barri i els veïns constantment se’ns queixen perquè les instal·lacions no estan en condicions, però que veuen contínuament com als diaris s’anuncien actuacions a altres zones de la ciutat, però Mariola sempre està a la cua de les preferències de l’ajuntament.”

En aquesta ocasió la formació taronja denuncia l’estat de la pista poliesportiva municipal de la Mariola, “perquè ja fa més de dos anys que es va comunicar la incidència de la pista. Vam reclamar l’octubre de 2021 que es reparessin i al novembre del mateix any ens van contestar que el desembre del 2020 es va comunicar al departament de Manteniment d’Edificis la incidència que les tanques que envolten la pista estaven trencades i que s’havien de reparar. És a dir, un any després no havien fet res encara. Vam tornar a preguntar en diferents comissions, fins i tot en Ple municipal al mes d’abril de 2022, quan se’ns va contestar literalment que –l’empresa de manteniment ja té l’encàrrec formalitzat i s’executarà en les properes setmanes-. Més de mig any després que estigués l’encàrrec formalitzat, no s’ha fet res. Qui fa el seguiment que els encàrrecs formalitzats es duguin a terme? Està clar que no hi ha ningú al timó a les regidories d’Esports i Obres, només es dediquen a fer anuncis i fotos, però no es preocupen de l’estat dels barris.”

És per això que Burrel exigeix “la dimissió del regidor d’Esports, el senyor Amor, perquè no està capacitat per estar al capdavant d’una regidoria tan important com la d’Esports. Ho demostra amb aquest cas de la pista, igual que amb el seguiment dels convenis com el del Centre Municipal de Piragüisme, que porta gairebé un any i mig caducat, amb tot el que ha passat amb el Camp d’Esports per no fer el seguiment adequat, el velòdrom, el pavelló Agnès Gregori i tantes i tantes altres instal·lacions.”