Soler explica en la seva ponència que va redactar la llei que permet complements salarials als professionals sanitaris

Barcelona, 3 de febrer de 2021. El candidat número u de Ciutadans (Cs) al Parlament per Lleida, Jorge Soler, el Candidat a la presidència de la Generalitat, Carlos Carrizosa i l’eurodiputat i farmacèutic José Ramón Bauzá han posat en valor les propostes de Ciutadans (Cs) al Parlament en matèria de sanitat durant un acte organitzat a Barcelona per a poder compartir opinions en l’àmbit de la salut, al qual també hi han assistit la candidata número tres de Ciutadans (Cs) per Lleida, Heydi Hernández i el vicepresident del govern de Castella, Francisco Igea, tots dos metges de professió, i altres professionals de la salut.

En l’acte, Soler ha volgut destacar el treball de l’equip de Ciutadans (Cs) al Parlament, i ha declarat que “ha liderat l’oposició sanitària, assistint a tots els plens del Parlament de Catalunya en un moment tan important com la pandèmia, marcant l’agenda de la Conselleria” per a millorar el sistema sanitari públic de Catalunya. A més, el número u de Ciutadans (Cs) per Lleida, ha reconegut ser qui va redactar la llei que brinda els complements salarials als professionals sanitaris.

En aquest sentit, Soler ha reconegut que l’atenció primària ha estat una gran oblidada per part de la Generalitat, “que sempre ha tingut molt bones paraules, però pocs fets”, i ha expressat que és urgent millorar i dotar de més recursos al sistema sanitari. Per això, ha puntualitzat que hauria d’estabilitzar-se millor a les plantilles, eliminar d’una vegada els contractes brossa i millorar les condicions salarials dels professionals del sector sanitari.

 

Soler, Carrizosa y Bauzá ponen en valor las propuestas sanitarias de Ciudadanos en el Parlament en un acto organizado para compartir puntos de vista en el campo de la sanidad

Soler explica en su ponencia que redactó la ley que permite complementos salariales a los profesionales sanitarios

Barcelona, 3 de febrero de 2021. El candidato número uno de Ciudadanos (Cs) al Parlament por Lleida, Jorge Soler, el Candidato a la presidencia de la Generalitat, Carlos Carrizosa y el eurodiputado y farmacéutico José Ramón Bauzá han puesto en valor las propuestas de Ciudadanos (Cs) en el Parlament en materia de sanidad durante un acto organizado en Barcelona para poder compartir opiniones en el ámbito de la salud, al que también han asistido la candidata número tres de Ciudadanos (Cs) por Lleida, Heydi Hernández y el vicepresidente del gobierno de Castilla, Francisco Igea, ambos médicos de profesión, y otros profesionales de la salud.

En el acto, Soler ha querido destacar el trabajo del equipo de Ciudadanos (Cs) en el Parlament, y ha declarado que “ha liderado la oposición sanitaria, asistiendo a todos los plenos del Parlament de Cataluña en un momento tan importante como la pandemia, marcando la agenda de la Conselleria” para mejorar el sistema sanitario público de Cataluña. Además, el número uno de Ciudadanos (Cs) por Lleida, ha reconocido que fue él quien redactó la ley que brinda los complementos salariales a los profesionales sanitarios.

En ese sentido, Soler ha reconocido que la atención primaria ha sido una gran olvidada por parte de la Generalitat, “que siempre ha tenido muy buenas palabras, pero muy pocos hechos”, y ha expresado que es urgente mejorar y dotar de más recursos al sistema sanitario. Por ello, ha puntualizado que debería estabilizarse mejor a las plantillas, eliminar de una vez los contratos basura y mejorar las condiciones salariales de los profesionales del sector sanitario.