• El concejal de Cs Lleida, José María Córdoba, manifiesta su apoyo “a los agricultores de la Horta que dan alojamiento a los trabajadores temporeros”

Lleida, lunes 11 de junio de 2018. El concejal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Lleida, José María Córdoba, ha vuelto a pedir “la limpieza de la carretera de Huesca que da acceso a Lleida, dada su dejadez”durante la comisión de la Horta celebrada hoy. Córdoba ha explicado que “se trata de uno de los principales accesos a la ciudad y, por tanto, se debe cuidar su imagen” y que “como el año pasado por estas fechas, se encuentra llena de matorrales, malezas, e incluso, arbustos que nacen en la acera del asfalto y en la calzada de la vía“. En este sentido, “la comisión de la Horta ha dado la razón a Ciudadanos y se ha comprometido a limpiarlo lo antes posible”.

Por otra parte, el concejal de Cs Lleida ha querido manifestar el apoyo de Cs a los agricultores de la Horta de Lleida que “están dando alojamiento y comida a los trabajadores temporeros que vienen a Lleida para la campaña de recogida de fruta”. En este sentido, Córdoba ha lamentado que “haya grupos políticos que difundan difamaciones sobre este tema y digan que los agricultores no cumplen la normativa”. En este sentido, Córdoba ha explicado que “los sindicatos agrarios de Lleida han confirmado que los agricultores de la Horta disponen de viviendas para poder acoger a estos trabajadores”. Y ha recordado, que el Ayuntamiento de Lleida dispone de un servicio de atención a las personas temporeras que llegan a la ciudad durante la campaña de fruta en el pabellón 3 de Fira de Lleida.

Ciutadans (Cs) Lleida torna a demanar la neteja de la carretera d’Osca que dóna accés a Lleida

  • El regidor de Cs Lleida, José María Córdoba, manifesta el seu suport“als pagesos de l’Horta que donen allotjament als treballadors temporers”

Lleida, dilluns 11 de juny del 2018. El regidor de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Lleida, José María Córdoba, ha tornat a demanar “la neteja de la carretera d’Osca que dóna accés a Lleida, donada la seva deixadesa”durant la comissió de l’Horta celebrada avui. Córdoba ha explicat que “es tracta d’un dels principals accessos a la ciutat, i per tant, s’ha de cuidar la seva imatge” i que “com l’any passat per aquestes dates, es troba plena de matolls, males herbes, i fins i tot, arbustos que neixen a la vorera de l’asfalt i a la calçada de la via”. En aquest sentit, “la comissió de l’Horta ha donat la raó a Ciutadans i s’ha compromès a netejar-la el més aviat possible”.

D’altra banda, el regidor de Cs Lleida ha volgut manifestar el suport de Cs als pagesos de l’Horta de Lleida que “estan donant allotjament i menjar als treballadors temporers que venen a Lleida per la campanya de recollida de fruita”. En aquest sentit, Córdoba ha lamentat que “hi hagi grups polítics que difonguin difamacions sobre aquest tema i diguin que els pagesos no compleixen la normativa”. En aquest sentit, Córdoba ha explicat que “els sindicats agraris de Lleida han confirmat que els pagesos de l’Horta disposen d’habitatges per poder acollir a aquests treballadors”. I ha recordat, que l’Ajuntament de Lleida disposa d’un servei d’atenció a les persones temporeres que arriben a la ciutat durant la campanya de la fruita al pavelló 3 de Fira de Lleida.