• El concejal de C’s Lleida, José María Córdoba, cree que “se podría mejorar el servicio de la perrera dándolo de más personal”

Lleida, viernes 2 de septiembre de 2016. El concejal del grupo municipal de Ciutadans (C’s) en el Ayuntamiento de Lleida, José María Córdoba, ha anunciado que pedirá “reforzar el personal de la perrera municipal”. “Desde hace dos años, la perrera no ha suplido la jubilación de uno de los técnicos, lo que ha supuesto un aumento de las tareas para el resto de trabajadores”, ha explicado Córdoba. Por este motivo, el concejal de C’s solicitará que “la Paeria replantee el personal destinado a la perrera en función de las necesidades actuales”.

“Las condiciones de la perrera son correctas y los animales se encuentran en buen estado, pero se podría mejorar el servicio si se dotara de más personal, ya que el actual no puede soportar más tareas”, ha puntualizado Córdoba, tras visitar las instalaciones. Y ha lamentado que en ocasiones, “los técnicos se encuentren desamparados y sin personal de refuerzo”.

Asimismo, el concejal de C’s Lleida ha querido “agradecer la labor que realizan los trabajadores de la perrera” y ha manifestado el compromiso de C’s para “hacer lo posible para que mejore la situación actual”.

Ciutadans (C’s) Lleida demana reforçar el personal de la canera municipal

  • El regidor de C’s Lleida, José María Córdoba, creu que “es podria millorar el servei de la gossera donant-lo de més personal”

Lleida, divendres 2 de setembre de 2016. El regidor del grup municipal de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de Lleida, José María Córdoba, ha anunciat que demanarà “reforçar el personal de la canera municipal”. “Des de fa dos anys, la canera no ha suplert la jubilació d’un dels tècnics, fet que ha comportat un augment de les tasques per la resta de treballadors”, ha explicat Córdoba. Per aquest motiu, el regidor de C’s sol·licitarà que “la Paeria replantegi el personal destinat a la gossera en funció de les necessitats actuals”.

“Les condicions de la canera són correctes i els animals es troben en bon estat, però es podria millorar el servei si es dotés de més personal, ja que l’actual no pot suportar més tasques”, ha puntualitzat Córdoba, després de visitar les instal·lacions. I ha lamentat que en ocasions, “els tècnics es trobin desemparats i sense personal de reforç”.

Així mateix, el regidor de C’s Lleida ha volgut “agrair la tasca que realitzen els treballadors de la canera” i ha manifestat el compromís de C’s per “fer el possible perquè millori la situació actual”.