La portavoz de la formación liberal subraya que “seremos parte de la solución y daremos apoyo al cambio político en Lleida”

Lleida, jueves 20 de enero de 2022.- Por responsabilidad con Lleida, daremos apoyo a la moción de censura”. Así se ha expresado la portavoz de la formación liberal en Lleida, María Burrel, ante la posibilidad de que se inicien los trámites para la puesta en marcha de una moción de censura que ponga fin al gobierno actual comandado por Miquel Pueyo.

La portavoz de Cs, ha considerado que la actual crisis de gobierno y de gobernabilidad de la ciudad era “evitable” resaltando que hay que “poner freno a la actual situación de parálisis que sufre Lleida”, por ello ha solicitado al resto de grupos de la oposición “responsabilidad” para llevar a cabo una moción de censura que ponga fin a un gobierno “que impone y que no dialoga”.

María Burrel ha avanzado que su formación ha mantenido reuniones con el principal grupo de la oposición en La Paeria para llevar a cabo la moción de censura destacando que “por responsabilidad política debemos abrir una nueva etapa de estabilidad institucional” sentenciando que “seremos parte de la solución y daremos apoyo al cambio político en Lleida”.

María Burrel (Cs): “Per responsabilitat amb Lleida, donarem suport a la moció de censura”

• La portaveu de la formació liberal subratlla que “serem part de la solució i donarem suport al canvi polític a Lleida”

Lleida, dijous 20 de gener de 2022.-Per responsabilitat amb Lleida, donarem suport a la moció de censura”. Així s’ha expressat la portaveu de la formació liberal a Lleida, María Burrel, davant la possibilitat que s’iniciïn els tràmits per a la posada en marxa d’una moció de censura que posi fi al govern actual comandat per Miquel Pueyo.

La portaveu de Cs, ha considerat que l’actual crisi de govern i de governabilitat de la ciutat era “evitable” ressaltant que cal “posar fre a l’actual situació de paràlisi que pateix Lleida”, per això ha sol·licitat a la resta de grups de l’oposició “responsabilitat” per a dur a terme una moció de censura que posi fi a un govern “que imposa i que no dialoga”.

María Burrel ha avançat que la seva formació ha mantingut reunions amb el principal grup de l’oposició a La Paeria per a dur a terme la moció de censura destacant que “per responsabilitat política hem d’obrir una nova etapa d’estabilitat institucional” sentenciant que “serem part de la solució i donarem suport al canvi polític a Lleida”.