El candidat de Ciutadans per Lleida a les eleccions al Parlament reclama que la Generalitat tingui en compte les dificultats dels autònoms i petits comerços

Lleida, dijous 21 de gener de 2021. “És una vergonya que, amb la gravetat i les conseqüències econòmiques de la pandèmia, el Govern no sigui capaç de posar-se del costat de la gent, facilitar-los les coses i gestionar unes ajudes”.
Així ho ha dit el cap de llista de Ciutadans (Cs) per Lleida a les eleccions autonòmiques i diputat per Lleida, Jorge Soler, després de conèixer que el Consell Comarcal del Segrià haurà de retornar 1,2 milions d’euros corresponents a les ajudes facilitades per la Generalitat per no haver estat adjudicades. Soler ha criticat que la Generalitat “hauria d’haver tingut en compte les dificultats que estan patint tant autònoms com petits comerços a l’hora de gestionar les ajudes”.

En aquest sentit, el diputat de Cs ha recordat que molts autònoms que a causa de la pandèmia no van poder pagar o van haver d’ajornar les quotes a la seguretat social i altres impostos, de manera que no van tenir la possibilitat d’accedir a les ajudes. Les ajudes anaven a destinar-se per a pal·liar els efectes del confinament perimetral del passat estiu en els sectors més afectats per la pandèmia. Finalment, Soler ha conclòs que “no hauria de perdre’s ni un euro perquè en aquests temps cal aprofitar tots els recursos per a ajudar als qui han estat perjudicats per aquesta greu crisi econòmica i sanitària”.

 

Soler: “Es una vergüenza que con la gravedad y las consecuencias económicas de la pandemia, el Govern no sea capaz de ponerse del lado de la gente y gestionar unas ayudas”

  • El candidato de Ciudadanos por Lleida a las elecciones al Parlament reclama que la Generalitat tenga en cuenta las dificultades de los autónomos y pequeños comercios

Lleida, jueves 21 de enero de 2021. “Es una vergüenza que, con la gravedad y las consecuencias económicas de la pandemia, el Govern no sea capaz de ponerse del lado de la gente, facilitarles las cosas y gestionar unas ayudas”. Así lo ha dicho el cabeza de lista de Ciudadanos (Cs) por Lleida a las elecciones autonómicas y diputado por Lleida, Jorge Soler, tras conocer que el Consell Comarcal del Segrià deberá devolver 1,2 millones de euros correspondientes a las ayudas facilitadas por la Generalitat por no haber sido adjudicadas. Soler ha criticado que la Generalitat “debió tener en cuenta las dificultades que están atravesando tanto autónomos como pequeños comercios a la hora de gestionar las ayudas”.

En ese sentido, el diputado de Cs ha recordado que muchos autónomos que debido a la pandemia no pudieron pagar o tuvieron que aplazar las cuotas a la seguridad social y otros impuestos, de manera que no tuvieron la posibilidad de acceder a las ayudas. Las ayudas iban a destinarse para paliar los efectos del confinamiento perimetral del pasado verano en los sectores más afectados por la pandemia. Finalmente, Soler ha concluido que “no debería perderse ni un euro porque en estos tiempos hay que aprovechar todos los recursos para ayudar a quienes han sido perjudicados por esta grave crisis económica y sanitaria”.