• La portavoz del grupo municipal, Ángeles Ribes, defiende que Cs tiene“un proyecto de ciudad” y asegura que seguirán “apostando por crear ocupación durante los próximos años”

Lleida, lunes 5 de junio de 2017. “Queremos dar las gracias a los 6.000 vecinos de Lleida que nos votaron en las elecciones municipales y nos dieron la oportunidad de llevar a cabo nuestro programa electoral”. Así lo ha afirmado la portavoz del grupo municipal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Lleida, Ángeles Ribes, durante la presentación de la campaña ‘Cumpliendo Contigo’ que el grupo naranja hará en Lleida durante el mes de junio. Tras dos años “cumpliendo”, Ribes ha asegurado que seguirán haciéndolo como hasta ahora.

Ante los medios de comunicación acompañada por los concejales de Cs, Ángeles Ribes ha explicado que, “a diferencia de otros” Ciudadanos tiene “un proyecto de ciudad, que piensa en las personas antes que en los pueblos o naciones y que piensa en su dignidad, y en el que cabemos todos, sin excluir a nadie”. Por ello ha destacado que entre las medidas que Cs ha conseguido implantar en Lleida se encuentra “la incentivación del empleo gracias a las ayudas a fondo perdido a los emprendedores y autónomos, la comunicación bilingüe en la administración, la congelación de los impuestos, la no financiación a través de los impuestos del separatismo de la AMI y la puesta en marcha de unos presupuestos participativos para que sean los vecinos los que decidan sobre su dinero, así como el aumento de la partidas sociales en los presupuestos”. En este sentido, la portavoz de Cs Lleida ha constatado que las “medidas para la generación de nuevos puestos de trabajo y las políticas sociales continuaran siendo las prioridades de Cs Lleida para los próximos años”.

“Somos una oposición responsable y constructiva que consigue acuerdos y avances para la ciudad”, ha manifestado Ribes, después de explicar que la campaña consistirá en repartir folletos por los barrios de la ciudad, visitarlos con carpas informativas y difundir por redes sociales un vídeo explicativo de todas las medidas conseguidas. Y dirigiéndose a los ciudadanos, ha añadido: “Nos encontraras en la calle dándote las gracias por otorgarnos esa confianza, pero sobre todo para explicarte que vamos a seguir cumpliendo contigo”. 

Et deixem aquí el link del vídeo que difondrem per les xarxes socials: https://www.youtube.com/watch?v=vuszy8gzO90

Ciutadans (Cs) Lleida llança una campanya per explicar que ha complert ja amb el 50% del seu programa i que continuarà complint

  • La portaveu del grup municipal, Ángeles Ribes, defensa que Cs té “un projecte de ciutat” i assegura que continuaran “apostant per crear ocupació durant els propers anys”

Lleida, dilluns 5 de juny de 2017. “Volem donar les gràcies als 6.000 veïns de Lleida que ens van votar a les eleccions municipals i ens van donar l’oportunitat de dur a terme el nostre programa electoral”. Així ho ha afirmat la portaveu del grup municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Lleida, Ángeles Ribes, durant la presentació de la campanya ‘Cumpliendo Contigo’ que el grup taronja farà a Lleida durant el mes de juny. Després de dos anys “complint”, Ribes ha assegurat que continuaran fent-ho com fins ara.

Davant els mitjans de comunicació acompanyada pels regidors de Cs, Ángeles Ribes ha explicat que, “a diferència d’altres” Ciutadans té “un projecte de ciutat, que pensa en les persones abans que als pobles o nacions i que pensa en la seva dignitat, i en el qual cabem tots, sense excloure ningú”. Per això ha destacat que entre les mesures que Cs ha aconseguit implantar a Lleida es troba “la incentivació de l’ocupació gràcies als ajuts a fons perdut als emprenedors i autònoms, la comunicació bilingüe a l’administració, la congelació dels impostos, el no finançament a través dels impostos del separatisme de l’AMI i la posada en marxa d’uns pressupostos participatius perquè siguin els veïns els que decideixin sobre els seus diners, així com l’augment de les partides socials en els pressupostos”. En aquest sentit, la portaveu de Cs Lleida ha constatat que les “mesures per a la generació de nous llocs de treball i les polítiques socials continuaran sent les prioritats de Cs Lleida per als propers anys”.

“Som una oposició responsable i constructiva que aconsegueix acords i avenços per a la ciutat”, ha manifestat Ribes, després d’explicar que la campanya consistirà a repartir pamflets pels barris de la ciutat, visitar-los amb carpes informatives i difondre per xarxes socials un vídeo explicatiu de totes les mesures aconseguides. I dirigint-se als ciutadans, ha afegit: “Ens trobaràs al carrer donant-te les gràcies per atorgar-nos aquesta confiança, però sobretot per explicar-te que seguirem complint amb tu”.