• La portavoz de Cs Alpicat, Cristina Latorre, considera “injusto” que estas zonas de estacionamiento se hayan convertido en parkings privados

Alpicat, viernes 24 de marzo de 2017. La portavoz del grupo municipal de Ciutadans (Cs) en el Ayuntamiento de Alpicat, Cristina Latorre, ha anunciado que Cs ha presentado una moción para el pleno de marzo por “solicitar que las zonas de carga y descarga de la localidad pasen a ser de titularidad municipal para que se habilite un horario de libre estacionamiento”. Latorre ha explicado que, a diferencia de otras localidades como ocurre en Lleida, “las zonas de carga y descarga de Alpicat se encuentran a disposición de la persona que paga la tasa las 24 horas del día durante los 365 días del año, impidiendo que el resto de vecinos pueda aparcar en horas de baja rotación”. Esta “injusticia” ocasiona “malentendidos entre los usuarios y los vecinos”, ya que estas zonas de estacionamiento se han convertido “en parkings exclusivos para aquellos que pagan la tasa”, ha lamentado.

Por este motivo, la portavoz de Cs Lleida ha pedido que “se estipule un horario comercial como en el resto de ciudades, donde los días laborables al mediodía y por la noche se pueda aparcar, así como los sábados por la tarde y los domingos”. De este modo, “todos los vecinos podrán disfrutar de estas zonas de estacionamiento”, ha manifestado Latorre.

Por otra parte, Cristina Latorre ha anunciado que preguntará en el pleno también sobre la conferencia que dio el escritor y consultor Víctor Küppers en la localidad, ya que según ha podido saber “se vendieron más entradas de las que la sala permitía”. Asimismo, también preguntará porque “la supuesta asociación Agility todavía informa sobre sus actuaciones cuando en el pasado pleno se acordó que debían marchar de la localidad”.

Ciutadans (Cs) Alpicat sol·licita que les zones de càrrega i descàrrega passin a ser de titularitat municipal perquè s’habiliti un horari de lliure estacionament

  • La portaveu de Cs Alpicat, Cristina Latorre, considera “injust” que aquestes zones d’estacionament s’hagin convertit en pàrquings privats

Alpicat, divendres 24 de març de 2017. La portaveu del grup municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament d’Alpicat, Cristina Latorre, ha anunciat que Cs ha presentat una moció per al ple de març per “sol·licitar que les zones de càrrega i descàrrega de la localitat passin a ser de titularitat municipal perquè s’habiliti un horari de lliure estacionament”. Latorre ha explicat que, a diferència d’altres localitats com passa a Lleida, “les zones de càrrega i descàrrega d’Alpicat es troben a disposició de la persona que paga la taxa les 24 hores del dia durant els 365 dies de l’any, impedint que la resta de veïns pugui aparcar en hores de baixa rotació”. Aquesta “injustícia” ocasiona “malentesos entre els usuaris i els veïns”, ja que aquestes zones d’estacionament s’han convertit “en pàrquings exclusius per aquells que paguen la taxa”, ha lamentat.

Per aquest motiu, la portaveu de Cs Lleida ha demanat que “s’estipuli un horari comercial com a la resta de ciutats, on els dies laborables al migdia i a la nit es pugui aparcar, com també els dissabtes a la tarda i els diumenges”. D’aquesta manera, “tots els veïns podran gaudir d’aquestes zones d’estacionament”, ha manifestat Latorre.

D’altra banda, Cristina Latorre ha anunciat que preguntarà en el ple també sobre la conferència que va donar l’escriptor i consultor Víctor Küppers a la localitat, ja que segons ha pogut saber “es van vendre més entrades de les que la sala permetia”. Així mateix, també preguntarà perquè “la suposada associació Agility encara informa sobre les seves actuacions quan en el passat ple es va acordar que havien de marxar de la localitat”.

 

11743001_1118620954834073_18285412087869019_n