• La portavoz de Cs Lleida, Ángeles Ribes, destaca “el apoyo que ha mostrado Cs tanto en los presupuestos de 2017 como la implicación del grupo municipal”

Lleida, martes 21 de febrero de 2017. “Nos sentimos muy satisfechos de que el proyecto del Morera reciba 2 millones de euros del fondo FEDER para su nueva y definitiva ubicación”. Estas han sido las declaraciones de la portavoz del grupo municipal de Ciutadans (Cs) en el Ayuntamiento de Lleida, Ángeles Ribes, tras saber que el proyecto del Museu Morera va a recibir prácticamente 2 millones de euros provenientes de los fondos FEDER.

Ribes, que ha asistido a la rueda de prensa para explicar las novedades del Museo, ha destacado “la apuesta decidida que ha mantenido Cs desde sus inicios con el Museo de Arte Jaume Morera, tanto económicamente como la implicación del grupo municipal en el apoyo y la defensa del mismo en todas las instituciones”. En este sentido, Ribes ha recordado que “una de las enmiendas que consiguió aprobar Cs en los Presupuestos para 2017 fue la de incluir el proyecto de la nueva sede del Museo en el edifico de la Antigua Audiencia, situado en la Rambla Ferrán”. Ángeles Ribes ha explicado que “tras 100 años de provisionalidad, tanto el equipamiento como la ciudad, necesitaban tener un edificio propio en el cual desarrollar todas sus potencialidades”. Además. Ribes ha insistido en que la nueva sede “servirá como elemento dinamizador de la Rambla de Ferran y como eje vertebrador de la ciudad”.

La portavoz de Cs Lleida ha mostrado también “su satisfacción” por la implicación que ha recibido el proyecto por parte de todas las instituciones. “Si seguimos remando todos en el mismo sentido, el nuevo Museo de Arte de Lleida podrá ser una realidad en 2019”, ha culminado.

 

Ángeles Ribes: “Ens sentim molt satisfets que el projecte del Morera rebi 2 milions del fons FEDER per a la seva nova i definitiva ubicació”

  • La portaveu de Cs Lleida, Ángeles Ribes, destaca “el suport que ha mostrat Cs tant en els pressupostos del 2017 com la implicació del grup municipal”

Lleida, dimarts 21 de febrer de 2017. “Ens sentim molt satisfets que el projecte del Morera rebi 2 milions d’euros del fons FEDER per a la seva nova i definitiva ubicació”. Aquestes han estat les declaracions de la portaveu del grup municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Lleida, Ángeles Ribes, després de saber que el projecte del Museu Morera rebrà pràcticament 2 milions d’euros provinents dels fons FEDER.

Ribes, que ha assistit a la roda de premsa per explicar les novetats del Museu, ha destacat “l’aposta decidida que ha mantingut Cs des dels seus inicis amb el Museu d’Art Jaume Morera, tan econòmicament com la implicació del grup municipal en el suport i la defensa del mateix en totes les institucions”. En aquest sentit, Ribes ha recordat que “una de les esmenes que va aconseguir aprovar Cs en els Pressupostos per 2017 va ser la d’incloure el projecte de la nova seu del Museu a l’edifici de l’Antiga Audiència, situat a la Rambla Ferran”. Ángeles Ribes ha explicat que “després de 100 anys de provisionalitat, tant l’equipament com la ciutat, necessitaven tenir un edifici propi en el qual desenvolupar totes les seves potencialitats”. A més. Ribes ha insistit que la nova seu “servirà com a element dinamitzador de la Rambla de Ferran i com a eix vertebrador de la ciutat”.

La portaveu de Cs Lleida ha mostrat també “la seva satisfacció” per la implicació que ha rebut el projecte per part de totes les institucions. “Si seguim remant tots en el mateix sentit, el nou Museu d’Art de Lleida podrà ser una realitat el 2019”, ha culminat.

IMG_9380