• El concejal de C’s Lleida, José María Córdoba, explica que se trata de un “proyecto dinamizador y atractivo para atraer turistas”

Lleida, martes 27 de setiembre de 2016. El concejal de Ciutadans (C’s) en el Ayuntamiento de Lleida, José María Córdoba, ha anunciado que “C’s apoyará el proyecto de mejora del pantano de Sucs para convertirlo en un parque natural de aves acuáticas”. Córdoba ha hecho estas declaraciones después de visitar el pantano de Suquets y comprobar que se trata de “un antiguo embalse de riego de 7 hectáreas que podría convertirse en un atractivo turístico de la zona”.

Por ello, Córdoba ha explicado que preguntará en la próxima comisión de Urbanismo por “la disposición que tiene el Ayuntamiento para llevar a cabo dicha actuación”. “Si el pantano de Suquets se convierte en parque natural, como lo ha hecho el del Estany d’Ivars i Vila-sana, Lleida se situaría en el mapa de las zonas acuáticas del territorio”. Además, Córdoba, ha dicho que “sería un proyecto dinamizador y atractivo que atraería más turistas a la zona”.

Por otra parte, el concejal de C’s Lleida, ha anunciado que preguntará también en la comisión, “como están los trámites para poder dar los permisos para convertir el edificio de la Casa Gran de Sucs en un hotel”, tras visitar también el edifico. “Se trata de una belleza arquitectónica incomparable con un atractivo paisajístico que merece ser conocido por la ciudadanía y darle el uso que se merece”, ha manifestado. Así mismo, Córdoba también preguntará por “la mejorar el Mirador de Sucs, los restos de la antigua ermita del siglo XIII y los antiguos pozos de hielo”.

Ciutadans (C’s) Lleida anuncia que donarà suport al projecte de millora del pantà de Sucs per convertir-lo en un parc natural d’aus aquàtiques

  • El regidor de C’s Lleida, José María Córdoba, explica que es tracta d’un “projecte dinamitzador i atractiu per atreure turistes”

Lleida, dimarts 27 de setembre de 2016. El regidor de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de Lleida, José María Córdoba, ha anunciat que “C’s donarà suport al projecte de millora del pantà de Sucs per convertir-lo en un parc natural d’aus aquàtiques”. Córdoba ha fet aquestes declaracions després de visitar el pantà de Suquets i comprovar que es tracta d’ “un antic embassament de reg de 7 hectàrees que podria convertir-se en un atractiu turístic de la zona”.

Per això, Córdoba ha explicat que preguntarà en la pròxima comissió d’Urbanisme per “la disposició que té l’Ajuntament per dur a terme aquesta actuació”. “Si el pantà de Suquets es converteix en parc natural, com ho ha fet el de l’Estany d’Ivars i Vila-sana, Lleida se situaria en el mapa de les zones aquàtiques del territori”. A més, Córdoba, ha dit que “seria un projecte dinamitzador i atractiu que atrauria més turistes a la zona”.

D’altra banda, el regidor de C’s Lleida, ha anunciat que preguntarà també a la comissió, “com estan els tràmits per poder donar els permisos per convertir l’edifici de la Casa Gran de Sucs en un hotel”, després de visitar també l’edifici. “Es tracta d’una bellesa arquitectònica incomparable amb un atractiu paisatgístic que mereix ser conegut per la ciutadania i donar-li l’ús que es mereix”, ha manifestat. Així mateix, Córdoba també preguntarà per “la millorar el Mirador de Sucs, les restes de l’antiga ermita del segle XIII i els antics pous de gel”.

6f67e9ff-c117-4dca-9071-f425b1a77703 78a79ea2-9d84-4265-ac93-e9e22e2b3b87