- El concejal de C’s, Daniel Rubio, pregunta en la Comisión de Deportes por el proyecto que fue aprobado en los presupuestos de 2016
Lleida, miércoles 14 de setiembre de 2016. El concejal de Ciutadans (C’s) en el Ayuntamiento de Lleida, Daniel Rubio, ha lamentado que el “proyecto de mejora de las gradas del Club de Futbol Pardinyes se paralice por falta de presupuesto”. Rubio ha explicado que tras preguntar en la Comisión de Deporte por el avance de las obras, “el equipo de gobierno ha anunciado que no hay suficiente dinero” y que por tanto, “se deberá aplazar para los presupuestos del año que viene”. “No es justo que un proyecto que estaba aprobado, ahora se tire para atrás dejando a un club como el de Pardinyes sin unas condiciones mínimas”, ha recalcado.
En este sentido, el concejal de C’s ha criticado que “se inviertan 600.000 euros para cambiar el césped del Camp d’Esports, y no haya una pequeña partida para arreglar unas gradas”. Rubio ha subrayado que “los usuarios del club llevan tiempo reclamando una mejora del equipamiento municipal” y ha añadido que “se merecen tener un campo en condiciones”. Por ello, Daniel Rubio ha anunciado que “C’s continuará reclamando éstas mejoras” y que se compromete a “hacer seguimiento de ésta y otras de las propuestas que el Ayuntamiento se ha comprometido a llevar a cabo y aún quedan pendientes”.
Ciutadans (C’s) Lleida lamenta que el projecte de millora de les grades del Club de Futbol Pardinyes es paralitzi
- El regidor de C’s, Daniel Rubio, pregunta a la Comissió d’Esports pel projecte que va ser aprovat en els pressupostos de 2016
Lleida, dimecres 14 de setembre de 2016. El regidor de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de Lleida, Daniel Rubio, ha lamentat que el «projecte de millora de les grades del Club de Futbol Pardinyes es paralitzi per falta de pressupost». Rubio ha explicat que després de preguntar a la Comissió d’Esports per l’avanç de les obres, «l’equip de govern ha anunciat que no hi ha suficients diners» i que per tant, «s’haurà d’ajornar per als pressupostos de l’any que ve». «No és just que un projecte que estava aprovat, ara es tiri enrere deixant a un club com el de Pardinyes sense unes condicions mínimes», ha recalcat.
En aquest sentit, el regidor de C’s ha criticat que «s’inverteixin 600.000 euros per canviar la gespa del Camp d’Esports, i no hi hagi una petita partida per arreglar unes grades». Rubio ha subratllat que «els usuaris del club fa temps que reclamen una millora de l’equipament municipal» i ha afegit que «es mereixen tenir un camp en condicions». Per això, Daniel Rubio ha anunciat que «C’s continuarà reclamant aquestes millores» i que es compromet a «fer seguiment d’aquesta i altres de les propostes que l’Ajuntament s’ha compromès a dur a terme i encara queden pendents».