• La portavoz del grupo municipal de C’s Alpicat, Cristina Latorre, confía en que el proyecto“sea una realidad para 2017 en el Parc del Graó”

Alpicat, jueves 28 de julio de 2016. La portavoz del grupo municipal de Ciutadans (C’s) en el Ayuntamiento de Alpicat, Cristina Latorre, ha celebrado “la futura instalación de un parque de salud para adultos en la localidad”, tal y como ha propuesto C’s en el pleno de julio. “La necesidad de un espacio de ocio para ancianos, accesible y para toda la familia donde pudieran pasar un buen rato era una demanda ciudadana que viene de largo”, ha explicado Latorre. En este sentido, el grupo municipal de C’s Alpicat ha propuesto “la creación de un parque de salud para adultos al aire libre ubicado en el Parc del Graó”.

La portavoz municipal de Alpicat ha manifestado que “dado el periodo vacacional y que cada vez son más los ancianos que cuidan de sus nietos, C’s apuesta por tener más en cuenta el bienestar de nuestros mayores”, y ha añadido que “este proyecto debería ser una realidad para 2017”. “Será un espacio lúdico y saludable que fomentará las relaciones entre las personas mayores y los jóvenes de la localidad”, ha finalizado.

Ciutadans (C’s) Alpicat celebra que l’Ajuntament aprovi la instal·lació d’un parc de salut per a adults

  • La portaveu del grup municipal de C’s Alpicat, Cristina Latorre, confia que el projecte “sigui una realitat per a 2017 al Parc del Graó”

Alpicat, dijous 28 de juliol de 2016. La portaveu del grup municipal de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament d’Alpicat, Cristina Latorre, ha celebrat “la futura instal·lació d’un parc de salut per a adults a la localitat”, tal com ha proposat C’s al ple de juliol. “La necessitat d’un espai d’oci per a gent gran, accessible i per a tota la família on poguessin passar una bona estona era una demanda ciutadana que ve de llarg”, ha explicat Latorre. En aquest sentit, el grup municipal de C’s Alpicat ha proposat “la creació d’un parc de salut per a adults a l’aire lliure situat al Parc del Graó”.

La portaveu municipal d’Alpicat ha manifestat que “donat el període de vacances i que cada vegada són més les persones grans que tenen cura dels seus néts, Ciutadans aposta per tenir més en compte el benestar dels nostres majors”, i ha afegit que “aquest projecte hauria de ser una realitat per a 2017″. “Serà un espai lúdic i saludable que fomentarà les relacions entre la gent gran i els joves de la localitat”, ha finalitzat.