La regidora de Ciutadans demana accions concretes per part de la Paeria

Lleida, 12 de juliol de 2022.- La Regidora de Ciutadans, Maria Burrel, ha mantingut avui una reunió amb els veïns del carrer Nord de Llívia afectats per l’aplicació de productes fitosanitaris al camp contigu als seus habitatges. Els veïns han demanat una reunió amb la regidora de Cs per tal d’ explicar la problemàtica que fa temps pateixen als seus domicilis. Burrel s’ha desplaçat a la zona per conèixer de primera mà els fets i reclama accions concretes per arribar a un acord que tingui en compte les dues parts.

Burrel ha declarat que l’equip de Govern ha de cercar solucions ràpides i efectives per garantir els drets d’ambdues parts, i que “els servidors públics ho som per a tots els habitants de Lleida, i per tant, el nostre compromís és trobar solucions que permetin la bona convivència de tots”. Per la seva part, els veïns de la partida de Llívia han manifestat que no busquen un enfrontament amb la pagesia, sinó una solució que els permeti tenir una millor qualitat de vida, doncs es fa us de la via pública per a sulfatar, causant molèsties de salut pública, i expliquen que fa temps que van demanar informació a l’Ajuntament, però que aquest no els ha donat resposta ni cap actuació que pugui posar fi a la problemàtica.

Burrel pide una solución que contemple a ambas partes ante la problemática de los fitosanitarios de la partida de Llívia

La regidora de Ciudadanos pide acciones concretas por parte de la Paeria

Lleida, 12 de julio de 2022.- La Regidora de Ciutadans, Maria Burrel, ha mantenido hoy una reunión con los vecinos de la calle Norte de Llívia afectados por la aplicación de productos fitosanitarios en el campo contiguo a sus viviendas. Los vecinos han pedido una reunión con la regidora de Cs para explicar la problemática que hace tiempo sufren en sus domicilios. Burrel se ha desplazado a la zona para conocer de primera mano los hechos y reclama acciones concretas para llegar a un acuerdo que tenga en cuenta las dos partes.

Burrel ha declarado que el equipo de Gobierno debe buscar soluciones rápidas y efectivas para garantizar los derechos de ambas partes, y que
“los servidores públicos lo somos para todos los habitantes de Lleida, y por tanto, nuestro compromiso es encontrar soluciones que permitan la buena convivencia de todos”. Por su parte, los vecinos de la partida de Llívia han manifestado que no buscan un enfrentamiento con el campesinado, sino una solución que los permita tener una mejor calidad de vida, pues se hace uso de la vía pública para sulfatar, causando molestias de salud pública, y explican que hace tiempo que pidieron información al Ayuntamiento, pero que este no les ha dado respuesta ni ninguna actuación que pueda poner fin a la problemática.