El número u de Ciutadans (Cs) al Parlament per Lleida lamenta que des de les altres formacions polítiques no es busquin consensos pel benefici dels lleidatans “deixant de banda el color polític”

Lleida, 10 de febrer de 2021.Cal portar propostes al Parlament que serveixin per millorar Lleida, cal millorar-ne aspectes com les infraestructures, el sistema sanitari o l’educació. Aquestes qüestions no tenen colors polítics i hauríem d’aconseguir arribar a acords que ens permetin treballar-les”. Així ho ha dit avui el candidat número u de Ciutadans (Cs) al Parlament per Lleida, Jorge Soler, qui ha fet una valoració de la campanya i ha lamentat que no veu als altres candidats “amb intenció d’arribar a consensos per aconseguir aprovar propostes que resolguin les necessitats principals dels ciutadans de la província”. 

 

En aquest sentit, Soler ha afirmat que a Lleida calen unes infraestructures que augmentin l’oferta de trens i d’autobusos a la província, així com millorar l’estat de les carreteres. A més, Soler ha declarat que “és imprescindible fer un pla per impulsar el turisme, aprofitant que tenim un aeroport que ara mateix no serveix per a res”, atès que això reactivaria l’economia de la província, greument perjudicada per la pandèmia. A més, Soler ha manifestat que cal prioritzar el sistema sanitari públic i arribar a acords que permetin millorar-ne el finançament per tal d’aconseguir dignificar les condicions dels treballadors del sector, aconseguint que rebin pagues extres i que se’n ampliïn les plantilles.

 

Finalment, Soler ha expressat que “el solar de Cappont encara és un aparcament de cotxes, encara que des de Ciutadans portem anys insistint en que s’hi construeixi un institut”, i ha afirmat que la política requereix de solucions i que els ciutadans de Lleida “estan neguitosos per saber si podran obrir els seus negocis i haurien de veure els polítics lleidatans del seu costat”.

 

Soler: “Debemos llevar propuestas al Parlament que sirvan para mejorar Lleida, hay que mejorar aspectos como las infraestructuras, el sistema sanitario o la educación”

El número uno de Ciudadanos (Cs) al Parlament por Lleida lamenta que desde las otras formaciones políticas no se busquen consensos por el beneficio de los ilerdenses “dejando de lado el color político”



Lleida, 10 de febrero de 2021. “Debemos llevar propuestas al Parlament que sirvan para mejorar Lleida, hay que mejorar aspectos como las infraestructuras, el sistema sanitario o la educación. Estas cuestiones no tienen colores políticos y tendríamos que conseguir llegar a acuerdos que nos permitan trabajarlas”. Así lo ha dicho hoy el candidato número uno de Ciudadanos (Cs) al Parlament por Lleida, Jorge Soler, quien ha hecho una valoración de la campaña y ha lamentado que no ve a los otros candidatos “con intención de llegar a consensos para conseguir aprobar propuestas que resuelvan las necesidades principales de los ciudadanos de la provincia”.

En ese sentido, Soler ha afirmado que en Lleida hacen falta unas infraestructuras que aumenten la oferta de trenes y de autobuses en la provincia, así como mejorar el estado de las carreteras. Además, Soler ha declarado que “es imprescindible hacer un plan para impulsar el turismo, aprovechando que tenemos un aeropuerto que ahora mismo no sirve para nada”, dado que esto reactivaría la economía de la provincia, gravemente perjudicada por la pandemia. Además, Soler ha manifestado que hay que priorizar el sistema sanitario público y llegar a acuerdos que permitan mejorar la financiación para conseguir dignificar las condiciones de los trabajadores del sector, consiguiendo que reciban pagas extras y que se amplíen las plantillas.

Finalmente, Soler ha expresado que “el solar de Cappont todavía es un aparcamiento de coches, aunque desde Ciudadanos llevamos años insistiendo en que se construya un instituto”, y ha afirmado que la política requiere de soluciones y que los ciudadanos de Lleida “están inquietos por saber si podrán abrir sus negocios y tendrían que ver los políticos ilerdenses de su lado”.