• La candidata de Cs a la alcaldía de Lleida, Ángeles Ribes, propone “la creación de aparcamientos disuasorios en las entradas de Lleida con buenas conexiones de transporte público”

Lleida, viernes 10 de mayo de 2019. “Queremos una ciudad donde la movilidad sea más agradable, moderna y sostenible”. Así lo ha manifestado la candidata de Ciudadanos a la alcaldía de Lleida, Ángeles Ribes, que junto al candidato José María Córdoba, ha expuesto las propuestas de movilidad que propone Cs. Y lo han querido hacer delante del tramo del carril bici de Rambla Aragón con Avenida Catalunya, “una de las apuestas para lograr la conexión norte-sud de la ciudad en bicicleta”. Así, ha recordado que “durante este mandato, Cs ha apostado por la construcción del carril bici”“Se ha avanzado, pero todavía quedan muchos metros de carril bici por construir”, ha afirmado.

“Lleida deber ser una ciudad que cada vez más apueste por el uso del transporte público y menos por el vehículo a motor”, ha explicado. Y para conseguirlo, Ribes propone “una revisión de las líneas de autobús para perfeccionarlas” y “la creación de aparcamientos disuasorios en las entradas de la ciudad con buenas conexiones de transporte público”. Siguiendo con la apuesta de ser una ciudad sostenible y moderna, Ribes ha explicado que el proyecto de Cs pasa por “convertir estos aparcamientos disuasorios en plataformas intermodales donde haya puntos de recarga eléctrica y taquillas seguras donde poder guardar bicicletas o patinetes, con el fin de poder utilizarlos para desplazarse por el interior de la ciudad”.

Ribes ha explicado que “los autobuses deberían ser en su totalidad híbridos o totalmente eléctricos” y que “sigue habiendo muchas quejas vecinales con las líneas de autobús, sobre todo referentes a la línea del autobús nocturno”. En este sentido, ha añadido, que “aunque jamás se ha podido implantar, continúa siendo una gran reivindicación”. 

Ángeles Ribes: “Volem una ciutat on la mobilitat sigui més agradable, moderna i sostenible”

  • La candidata de Cs a l’alcaldia de Lleida, Ángeles Ribes, proposa “la creació d’aparcaments dissuasoris a les entrades de Lleida amb bones connexions de transport públic”

Lleida, divendres 10 de maig de 2019. “Volem una ciutat on la mobilitat sigui més agradable, moderna i sostenible”. Així ho ha manifestat la candidata de Ciutadans a l’alcaldia de Lleida, Ángeles Ribes, que juntament amb el candidat José María Córdoba, ha exposat les propostes de mobilitat que proposa Cs. I ho han volgut fer davant del tram del carril bici de Rambla Aragó amb Avinguda Catalunya, “una de les apostes per aconseguir la connexió nord-sud de la ciutat en bicicleta”. Així, ha recordat que “durant aquest mandat, Cs ha apostat per la construcció del carril bici”. “S’ha avançat, però encara queden molts metres de carril bici per construir”, ha afirmat.

“Lleida ha de ser una ciutat que cada vegada més aposti per l’ús del transport públic i menys pel vehicle de motor”, ha explicat. I per aconseguir-ho, Ribes proposa “una revisió de les línies d’autobús per perfeccionar-les” i “la creació d’aparcaments dissuasoris a les entrades de la ciutat amb bones connexions de transport públic”. Seguint amb l’aposta de ser una ciutat sostenible i moderna, Ribes ha explicat que el projecte de Cs passa per “convertir aquests aparcaments dissuasoris en plataformes intermodals on hi hagi punts de recàrrega elèctrica i taquilles segures on poder guardar bicicletes o patinets, amb la finalitat de poder utilitzar-los per desplaçar-se per l’interior de la ciutat”.

Ribes ha explicat que “els autobusos haurien de ser íntegrament híbrids o totalment elèctrics” i que “hi continua havent moltes queixes veïnals amb les línies d’autobús, sobretot referents a la línia de l’autobús nocturn”. En aquest sentit, ha afegit, que “encara que mai s’ha pogut implantar, continua sent una gran reivindicació”.