- Cristina Daza asegura que “la acusación fue falsa, como ya quedó demostrado en el juicio”, y que “se ha utilizado el caso para atacarme políticamente“
Balaguer, jueves 31 de enero de 2019. El juzgado número 3 de Balaguer ha absuelto en primera instancia a la coordinadora de Ciudadanos (Cs) Balaguer, Cristina Daza, de un presunto delito de amenaza a una vecina de Balaguer. “Han intentado atacarme personalmente y acusarme de insultar y amenazar a una mujer con una falsa denuncia”, ha manifestado Cristina Daza después de saber la sentencia. Durante el juicio, la Fiscalía ya pedía la absolución por no haber las suficientes pruebas que demostraran que Cristina Daza fue quien atacó a esta vecina de la localidad el 30 de agosto de 2018.
“Se ha demostrado que yo no fui ni la autora ni estaba presente dónde dicen que se cometieron los hechos”, ha explicado Daza, quien recuerda que estaba de mudanza. Daza ha criticado que se haya dicho incluso que “llevaba un arma blanca, que tras las contradicciones de la denunciante pasó a ser un cúter”.
“Querían perjudicarme por pertenecer a Ciudadanos, pero no lo han conseguido”, ha afirmado. Así, la coordinadora de Cs Balaguer ha asegurado que “ni las amenazas ni las coacciones que he recibido desde que esta persona interpuso esta falsa denuncia contra mí, harán que deje de defender mis ideales y valores” y que este tipo de acusaciones falsas hacen que “desde Cs sigamos defendiendo nuestras ideas con más coraje y fuerza”.
La coordinadora de Ciutadans Balaguer, Cristina Daza, absolta per un presumpte delicte d’amenaces a una veïna de Balaguer
- Cristina Daza assegura que “l’acusació va ser falsa, com ja va quedar demostrat en el judici“, i que “s’ha utilitzat el cas per atacar-me políticament”
Balaguer, dijous 31 de gener de 2019. El jutjat número 3 de Balaguer ha absolt en primera instància a la coordinadora de Ciutadans (Cs) Balaguer, Cristina Daza, d’un presumpte delicte d’amenaça a una veïna de Balaguer. “Han intentat atacar-me personalment i acusar-me d’insultar i amenaçar una dona amb una falsa denúncia”, ha manifestat Cristina Daza després de saber la sentència. Durant el judici, la Fiscalia ja demanava l’absolució per no haver-hi prou proves que demostressin que Cristina Daza va ser qui va atacar a aquesta veïna de la localitat el 30 d’agost de 2018.
“S’ha demostrat que jo no vaig ser ni l’autora ni estava present on diuen que es van cometre els fets”, ha explicat Daza, que recorda que estava de mudança. Daza ha criticat que s’hagi dit fins i tot que“portava una arma blanca, que després de les contradiccions de la denunciant va passar a ser un cúter”.
“Volien perjudicar-me per pertànyer a Ciutadans, però no ho han aconseguit”, ha afirmat. Així, la coordinadora de Cs Balaguer ha assegurat que “ni les amenaces ni les coaccions que he rebut d’ençà que aquesta persona va interposar aquesta falsa denúncia contra mi, faran que deixi de defensar els meus ideals i valors” i que aquest tipus d’acusacions falses fan que “des de Cs seguim defensant les nostres idees amb més coratge i força”.