• El concejal José Luis Osorio critica que “hace más de 24 horas que los carteles retirados del ‘pirulí’ de la calle Jaume II todavía no se han recogido”

Lleida, martes 8 de enero de 2019. El grupo municipal de Ciudadanos en el Ayuntamiento de Lleida ha solicitado que se limpien todas las columnas de anuncios de la ciudad que llevan años acumulando carteles publicitarios. “Ver tantos carteles acumulados y sucios empeoran la imagen de la ciudad”, ha criticado el concejal de Cs Lleida, José Luis Osorio. “Debemos cuidar más el mobiliario urbano que todos utilizamos, por eso desde el grupo municipal de Ciudadanos volvemos a presentar un ruego en la comisión de Urbanismo para que se realice un mantenimiento de estos espacios”, ha afirmado. “Ya presentamos uno en 2017, pero viendo que todavía hay muchos ‘pirulís’ acumulando un volumen importante de anuncios, volvemos a insistir”, ha afirmado.

En este sentido, Osorio ha criticado que “hace más de 24 horas que los carteles retirados del ‘pirulí’ de la calle Jaume II todavía no se han retirado”. “Ya que se ha procedido a limpiar una de estas columnas, lo correcto sería recoger la suciedad al instante y no dejarla acumulada en la acera”, ha criticado. “Por lo que rogamos que se recoja toda esa montaña de carteles acumulados que provocan suciedad y dejadez”, ha añadido. Así, Osorio ha explicado que “preguntará en la próxima comisión de Urbanismo si se trata de una acción puntual o es que se van a limpiar las demás columnas de anuncios”.

Ciutadans Lleida sol·licita que es netegin les columnes d’anuncis que fa anys que acumulen cartells publicitaris

  • El regidor José Luis Osorio critica que “fa més de 24 hores que els cartells retirats del ‘pirulí’ del carrer Jaume II encara no s’han recollit”

Lleida, dimarts 8 de gener de 2019. El grup municipal de Ciutadans a l’Ajuntament de Lleida ha sol·licitat que es netegin totes les columnes d’anuncis de la ciutat que fa anys que acumulen cartells publicitaris.“Veure tants cartells acumulats i bruts empitjoren la imatge de la ciutat”, ha criticat el regidor de Cs Lleida, José Luis Osorio. “Hem de cuidar més el mobiliari urbà que tots fem servir, per això des del grup municipal de Ciutadans tornem a presentar un prec a la comissió d’Urbanisme perquè es realitzi un manteniment d’aquests espais”, ha afirmat. “Ja vam presentar un en 2017, però veient que encara hi ha molts ‘pirulís’ acumulant un volum important d’anuncis, tornem a insistir”, ha afirmat.

En aquest sentit, Osorio ha criticat que “fa més de 24 hores que els cartells retirats del ‘pirulí’ del carrer Jaume II encara no s’han retirat”. “Ja que s’ha procedit a netejar una d’aquestes columnes, el correcte seria recollir la brutícia a l’instant i no deixar-la acumulada a la vorera”, ha criticat. “Pel que preguem que es reculli tota aquesta muntanya de cartells acumulats que provoquen brutícia i deixadesa”, ha afegit. Així, Osorio ha explicat que “preguntarà a la pròxima comissió d’Urbanisme si es tracta d’una acció puntual o és que es netejaran les altres columnes d’anuncis”.