• El concejal José Luis Osorio presentará un ruego a la comisión de Urbanismo para que “se acondicionen las vallas perimetrales del patio de la Escuela Francesco Tonucci, que se encuentran en graves desperfectos”

Lleida, martes 16 de octubre de 2018. El concejal del grupo municipal de Ciudadanos en Lleida, José Luis Osorio, ha criticado el mal estado en que se encuentran los Jardins de la Serreta: “Las zonas ajardinadas están llenas de suciedad y presentan un grado elevado de degradación”. Por este motivo, el grupo municipal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Lleida presentará un ruego a la próxima comisión Informativa de las Políticas de la Gestión y Promoción de la Ciudad y la Sostenibilidad solicitando la limpieza y el mantenimiento de esta zona situada en el barrio de Escorxador-Templers. Asimismo, solicitará también que se estudie la posibilidad de volver a implantar contenedores de basura en la calle Lluís Companys. “Hay vecinos que se han quejado de que, con el cambio de sentido en la zona, los contenedores que había en Lluís Companys se han trasladado a la calle Unió y éstos no son suficientes para cubrir las necesidades de toda la calle”, ha explicado.

Por otra parte, el concejal de Cs Lleida pedirá que se “acondicionen las vallas perimetrales del patio de la Escuela Francesco Tonucci, que se encuentran en graves desperfectos”. “Estamos hablando de un espacio utilizado por niños y niñas de 3 a 12 años; puede llegar a ser peligroso”, ha criticado. También se pedirá incrementar la limpieza en la calle Conca de Barberà y calles adyacentes, por los mismos motivos, “falta de mantenimiento”.

Ciutadans Lleida demana la neteja i el manteniment dels Jardins de la Serreta

  • El regidor José Luis Osorio presentarà un prec a la comissió d’Urbanisme perquè “es condicionin les tanques perimetrals del pati de l’Escola Francesco Tonucci, que es troben en greus desperfectes”

Lleida, dimarts 16 d’octubre de 2018. El regidor del grup municipal de Ciutadans a Lleida, José Luis Osorio, ha criticat el mal estat en què es troben els Jardins de la Serreta: “Les zones enjardinades estan plenes de brutícia i presenten un grau elevat de degradació”. Per aquest motiu, el grup municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Lleida presentarà un prec a la pròxima comissió Informativa de les Polítiques de la Gestió i Promoció de la Ciutat i la Sostenibilitat demanant la neteja i el manteniment d’aquesta zona situada al barri de l’Escorxador-Templers. Així mateix, se sol·licitarà també que s’estudiï la possibilitat de tornar a implantar contenidors de brossa al carrer Lluís Companys. “Hi ha veïns que s’han queixat que amb el canvi de sentit en la zona, els contenidors que hi havia a Lluís Companys s’han traslladat al carrer Unió i aquests no són suficients per cobrir les necessitats de tot el carrer”, ha explicat.

D’altra banda, el regidor de Cs Lleida demanarà que es “condicionin les tanques perimetrals del pati de l’Escola Francesco Tonucci, que es troben en greus desperfectes”. “Estem parlant d’un espai utilitzat per nens i nenes de 3 a 12 anys; pot arribar a ser perillós”, ha criticat. També es demanarà incrementar la neteja al carrer Conca de Barberà i carrers adjacents, pels mateixos motius, “falta de manteniment”.