• La portaveu de Cs Lleida, Ángeles Ribes, explica que “aquest és el segon atac de 2018, el sisè que la formació taronja rep en menys d’un any i el dotzè des que Cs va néixer a Lleida

Lleida, dijous 29 de març de 2018. La portaveu del grup municipal de Cs Lleida, Ángeles Ribes, ha denunciat que “la seu del partit a Lleida ha tornat a ser atacada amb pintades” i ha condemnat “les amenaces, les coaccions i la violència en totes les seves formes i totes aquelles accions que van en contra de la llibertat d’expressió, d’opinió i participació en una societat democràtica”.

Ribes ha explicat que “es tracta del sisè atac que rep Cs en menys d’un any” i “dotzè en els onze anys que la formació té seu a Lleida”. “Que la seu de Cs sigui atacada ja s’ha convertit en una acció reiterada d’assetjament supremacista cap al nostre partit i que busca la intimidació”, ha criticat Ribes, que ha lamentat “la normalització d’aquests tipus d’atacs”. A la pintada es pot llegir ‘Llibertat Valtonyc i Hasél! Llibertat Presos Polítics’. “Es fan dir pacífics fins que no penses com ells”, ha afegit.

La portaveu de Cs Lleida ha assegurat que “ni les amenaces ni els atacs continuats faran que deixem de defensar els valors democràtics” i que a “Cs seguirem defensant les nostres idees amb més coratge, més força i més entusiasme”.

Ciutadans denuncia un nuevo ataque con pintadas en su sede de Lleida y condena cualquier tipo de violencia y coacción

  • La portavoz de Cs Lleida, Ángeles Ribes, explica que “este es el segundo ataque de 2018, el sexto que la formación naranja recibe en menos de un año y el duodécimo desde que Cs nació en Lleida”

Lleida, jueves 29 de marzo de 2018. La portavoz del grupo municipal de Cs Lleida, Ángeles Ribes, ha denunciado que “la sede del partido en Lleida ha vuelto a ser atacada con pintadas” y ha condenado “las amenazas, las coacciones y la violencia en todas sus formas y todas aquellas acciones que van en contra de la libertad de expresión, de opinión y participación en una sociedad democrática”.

Ribes ha explicado que “se trata del sexto ataque que recibe Cs en menos de un año” y el “duodécimo en los once años que la formación tiene sede en Lleida”“Que la sede de Cs sea atacada ya se ha convertido en una acción reiterada de acoso supremacista hacia nuestro partido y que busca la intimidación”, ha criticado Ribes, que ha lamentado “la normalización de este tipo de ataques”. En la pintada se puede leer ‘Libertad Valtonyc y Hasél! Libertad Presos Políticos’. “Se hacen llamar pacíficos hasta que no piensas como ellos”, ha añadido.

La portavoz de Cs Lleida ha asegurado que “ni las amenazas ni los ataques continuados harán que dejemos de defender los valores democráticos” y que en “Cs seguiremos defendiendo nuestras ideas con más coraje, más fuerza y ​​más entusiasmo”.