·  El portavoz de Economía de Cs en el Congreso, Toni Roldán, asegura que el procés es una amenaza para la economía y una máquina de destruir empleo”

Lleida, viernes 15 de diciembre de 2017. El candidato de Ciudadanos (Cs) por Lleida, Jorge Soler, ha dicho que su partido quiere “que las empresas se queden, impulsar medidas contra el paro y ayudar a PIMES y autónomos”, en declaraciones a los medios de comunicación en una carpa informativa del partido en la Plaza San Juan de Lleida. En este sentido, ha recordado que el programa electoral de Cs incluye un plan de choque para “atraer a las empresas y para que regresen las que se han tenido que ir por la inseguridad jurídica del proyecto independentista”.

Antes de participar en un ‘café ciudadano’, iniciativa en la que los candidatos explican las propuestas del partido en una charla con ciudadanos, ha instado a todos los leridanos a “ir a votar masivamente para que por fin haya un gobierno reformista que regenere las instituciones y trabaje por la reactivación económica” para empezar a pensar en los 22.000 parados que tiene Lleida y en “hacer política para poder mejorar su situación”.

Por su parte, el portavoz de Economía de Cs en el Congreso de los Diputados, Toni Roldán, ha destacado que su formación seguirá trabajando para “que Cataluña vuelva a ser un motor de España y de la UE” tras lamentar que el separatismo “es una amenaza para la economía y una máquina de destruir empleo”. Y ha recordado que “el último Govern es el que más ha perjudicado a los intereses de los catalanes” ya que considera que“el populismo económico independentista está construido sobre mentiras y sus consecuencias ya las están pagando los ciudadanos”.

Jorge Soler: “A Cs volem que les empreses es quedin a Lleida, impulsar mesures contra l’atur i ajudar a PIMES i autònoms”

·  El portaveu d’Economia de Cs al Congrés, Toni Roldán, assegura que el procés es una amenaça per l’economia i una màquina de destruir ocupació”

Lleida, divendres 15 de desembre del 2017. El candidat de Ciutadans (Cs) per Lleida, Jorge Soler, ha dit que el seu partit vol “que les empreses es quedin, impulsar mesures contra l’atur i ajudar a PIMES i autònoms”, en una carpa informativa del partit a la Plaça Sant Joan de Lleida. En aquest sentit, ha recordat que el programa electoral de Cs inclou un pla de xoc per a “atreure a les empreses i perquè tornin les que s’han hagut d’anar per la inseguretat jurídica del projecte independentista”.

Abans de participar en un ‘cafè ciutadà’, iniciativa en la qual els candidats expliquen les propostes del partit en una trobada amb ciutadans, ha instat a tots els lleidatans a “anar a votar massivament perquè per fi hi hagi un govern reformista que regeneri les institucions i treballi per la reactivació econòmica” per a començar a pensar en els 22.000 aturats que té Lleida i a “fer política per a poder millorar la seva situació”.

Per la seva banda, el portaveu d’Economia de Cs al Congrés dels Diputats, Toni Roldán, ha destacat que la seva formació seguirà treballant per a “que Catalunya torni a ser un motor d’Espanya i de la UE” després de lamentar que el separatisme “és una amenaça per a l’economia i una màquina de destruir ocupació”. I ha recordat que “l’últim Govern és el que més ha perjudicat als interessos dels catalans” ja que considera que“el populisme econòmic independentista està construït sobre mentides i les seves conseqüències ja les estan pagant els ciutadans”.