• El concejal de Cs Lleida, José María Córdoba, pregunta en la comisión de la Horta “por el estado de la implantación de la banda ancha”

Lleida, lunes 8 de mayo de 2017. El concejal de Ciutadans (Cs) en el Ayuntamiento de Lleida, José María Córdoba, ha vuelto a pedir “la limpieza de la carretera de Huesca que da acceso a Lleida, dada su dejadez” durante la comisión de la Horta celebrada hoy. Córdoba ha explicado que “se trata de uno de los principales accesos a la ciudad, y, por tanto, se debe cuidar su imagen” y que “como el año pasado por estas fechas, se encuentra llena de matorrales, malezas, e incluso, arbustos que nacen en la acera del asfalto y en la calzada de la vía”. En este sentido, “la comisión de la Horta ha dado la razón a Ciutadans y se ha comprometido a limpiar la carretera lo más pronto posible”.

Por otra parte, el concejal de Cs Lleida ha lamentado que “la Horta aún no disponga de banda ancha y los vecinos no puedan disponer de una conexión a internet de alta velocidad”.“Ciutadans logró aprobar una moción en abril del 2016 para que el Ayuntamiento negociara la implantación de la fibra óptica en aquellas zonas de Lleida sin cobertura, como la Horta”, ha recordado José María Córdoba. En este sentido, Córdoba ha explicado que “el equipo de gobierno ha asegurado que informará en la próxima comisión de la Horta sobre el estado de la negociación con las compañías de telecomunicación”.

Ciutadans (Cs) Lleida torna a demanar la neteja de la carretera d’Osca que dóna accés a Lleida

  • El regidor de Cs Lleida, José María Córdoba, preguntaa la comissió de l’Horta “per l’estat de la implantació de la banda ampla”

Lleida, dilluns 8 de maig del 2017. El regidor de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Lleida, José María Córdoba, ha tornat a demanar “la neteja de la carretera d’Osca que dóna accés a Lleida, donada la seva deixadesa” durant la comissió de l’Horta celebrada avui. Córdoba ha explicat que “es tracta d’un dels principals accessos a la ciutat, i per tant, s’ha de cuidar la seva imatge” i que “com l’any passat per aquestes dates, es troba plena de matolls, males herbes, i fins i tot, arbustos que neixen a la vorera de l’asfalt i a la calçada de la via”.En aquest sentit, “la comissió de l’Horta ha donat la raó a Ciutadans i s’ha compromès a netejar-la el més aviat possible”.

D’altra banda, el regidor de Cs Lleida ha lamentat que “l’Horta encara no disposi de banda ampla i els veïns no puguin disposar d’una connexió a internet d’alta velocitat”. “Ciutadans va aconseguir aprovar una moció a l’abril del 2016 perquè l’Ajuntament negociés la implantació de la fibra òptica en aquelles zones de Lleida sense cobertura, com l’Horta”, ha recordat José María Córdoba. En aquest sentit, Córdoba ha explicat que “l’equip de govern ha assegurat que informarà en la pròxima comissió de l’Horta sobre l’estat de la negociació amb les companyies de telecomunicació”.