Ayer lunes 9 de enero de 2017, la sede de Ciutadans (C’s) Lleida acogió la reunión de votación de enmiendas de la agrupación de Lleida para la próxima Asamblea General de Ciudadanos, que tendrá lugar el 4 y 5 de febrero en Madrid. Fue una reunión abierta a todos los afiliados en la cual se decidieron qué enmiendas presentaba la agrupación entre todas las propuestas y enviadas previamente por correo electrónico.

Las enmiendas que presentará Ciutadans Lleida será la de Daniel Rubio para la ponencia de Identidad y Valores que obtuvo 7 votos favorables, 1 en contra y 3 abstenciones; y las de Ángeles Ribes y Salvador Mimbrera para la ponencia de Estatutos que recibieron respectivamente, 8 votos favorables y 3 abstenciones, y 4 votos favorables, 2 en contra y 5 abstenciones. Para la ponencia de Estrategia no se presentó ninguna enmienda.

En breve, en la zona de afiliados se notificará el proceso de apertura de candidaturas a compromisarios para la Asamblea, así como la posterior votación telemática.

Ciutadans Lleida escull les esmenes que presentarà per a la propera Asamblea General de Ciudadanos

Ahir dilluns 9 de gener de 2017, la seu de Ciutadans (C’s) Lleida va acollir la reunió de votació d’esmenes de l’agrupació de Lleida per a la propera Asamblea General de Ciudadanos, que tindrà lloc el 4 i 5 de febrer a Madrid. Va ser una reunió oberta a tots els afiliats en la qual es van decidir quines esmenes presentava l’agrupació entre totes les propostes i enviades prèviament per correu electrònic.

Les esmenes que presentarà Ciutadans Lleida serà la de Daniel Rubio per a la ponència d’Identitat i Valors que va obtenir 7 vots favorables, 1 en contra i 3 abstencions; i les d’Ángeles Ribes i Salvador Mimbrera per a la ponència d’Estatuts que van rebre respectivament, 8 vots favorables i 3 abstencions, i 4 vots favorables, 2 en contra i 5 abstencions. Per a la ponència d’Estratègia no es va presentar cap esmena.

En breu, a la zona d’afiliats es notificarà el procés d’obertura de candidatures a compromissaris per a la Asamblea, així com la posterior votació telemàtica.